srijeda, 14. kolovoza 2013.

Moja make up priča :)

Ovo je moj prvi post u kojem ću vam napisti neke informacije o sebi , moju make up priču i o čemu ću vam pisati u slijedećim postovima . 
Kao prvo moje ime je Arijana i ja sam studentica PMF-a u Sarajevu odsjek fizika. Veliki sam zaljubljenik u sve sto ima veze sa uljepšavanjem i tu ljubav gajim od ranog djetinjstva .Nema te žene koje je dosla u goste a da joj se nisam ´´popela za vrat ´´da joj pravim frizuru ili da je nasminkam :).

Moj prvi pravi susret sa šminkom je bio u sedmom razredu i to je bila maskara i uvijač za trepavice ( imam izrazito ravne trepavice ) i tako smo se ja i maskara družile sve do prvog razreda srednje škole kada sam osjetila potrebu za puderom jer imam blago rumene obraze  čije se crvenilo pogorša sa promjenom temperature ili ako se slučanjo postidim :). Moj prvi puder je bio Nivea krema u boji (svjetlija nijansa ) ali mi nije bila dovoljno svijetla pa sam posezala za puderima koje sam mogla naći na pijaci jer u to vrijeme nije bilo cm ili dm ( blago današnjoj omladini).
I tako godina za godinom otkrila sam tuš i smedje sjene (naravno sa pijace) koje sam koristila dok ih nisu prestali proizvoditi u toj boji .Kada sam upisala fakultet tako nekako je dosao cm i dm , tada je počela moja znatiželja za raznim proizvodima posebno puderima jer moja borba protiv crvenila dan danas traje.Prvo sam probala L'oreal-ov puder pa mi je bio pretežak zatim razni Max factor-ovi ali nista nije uspjelo da zadovolji moju potrebu za totalnim prekrivanjem crvenila pogotovo zimi. Rodica mi je preporucila Manhattan powder mat make up i tada sam se preporodila imala sam totalno prekrivanje ali sam sada bila blijeda ,a za rumenilo nisam htjela čuti ,dovoljno mi je bilo mučiti se sa prirodno rumenim obrazima i smatrala sam da ću samo vratiti ono sto sa prekrila puderom i znate šta grdno sam se prevarila. Onako iz dosade odlučim probati i uvjeriti se da li mi stoji uzela sam malo smedje sjene sa crvenkastim pigmentom i stavila malo na jagodice i to je bila ljubav na prvi pogled od tada ja , bronzer i rumeilo se na razdvajamo :). 
Posto je moja koža izrazito suha i dehidrirana a Manhattan je to dodatno pogoršao odlucila sam malo istražiti na internetu kako oporaviti kožu i tako naletim na nekoliko blogova i od tada sam postala ovisnica o blogovima . Tako sam danima sjedila istraživala kupovala kozmetiku koju nikad ranije nisam ni pogledala. Naučila razliku izmedju bronzera i rumenila , shvatila da postoje i četkice za nanosenje sjene a ne samo aplikatori. I tako upijala znanje a rodice mi bile modeli za sminkanje , kako sam Djevica u horoskopu sve je to moralo biti uredno i simetrično , tako malo po malo može se reći da sam na nivou profesionalca i odlučim da napravim stranicu na fb i počnem promovisati svoj talenat. Uporedno sa šminkom kupila sam sebi početni paket za nadogradnju noktiju i tako postala samouka kozmetičarka , povremeno i frizerka ( samo ne znam šišati ) ali i to mozda u budućnosti :). I tako dugo premišljajući se da li da napravim blog ili ne pošto nemam baš neku veliku vještinu u pisanju kao ostale blogerke moja ljubav prema kozmetici je prevagnula :).

Znači pisat ću vam o kozmetici koja je pristupačna nam studentima jer nema svako mogućnost da kupi Dior-ov puder, maskaru, o borbi sa suhom i crvenom kožom ,spuštenim kapcima , o kosi , noktima itd . Možda bude i koji video ako skupim hrabrosti i nadam se da nećete biti puno strogi prema meni je ja sam u ovome početnik.

Kada je počela vaša make up priča, koji je bio vaš prvi puder, maskara itd ?



Nema komentara:

Objavi komentar