četvrtak, 22. kolovoza 2013.

French with heart :)

Pošto je ovih dana bilo dosta postova sa noktima pa reko da napravim i ja jedan.
Pošto već imam gelirane nokte sa srebrenim fenchom  nije mi preostalo ništa nego da uradi preko toga još jedan french ali sa lakom i akrilnim bojama . 

Materijal koji sam koristila je: 
  • Flormar bijeli lak 
  • crna akrilna boja
  •  essence top coat
  • essence nail polis remover
  • one stroke četkica 
  • četkica sa ebay koju sam koristila sa acetonom za male greske


Oduvijek sam voljela srcad , cvjetiće , leptiriće itd . tako da sam se danas odlučila za srcad .
 Slijedeeći put će biti nešto drugo, veselije sa više boja.



Koristila sam crnu akrilnu boju zato što je sa njom lakše raditi ako pogriješite samo obrišete vodom  a french će ostati na mjestu dok sa crnim lakom bi ti bilo teže.
 Nadam se da ćete mi oprostiti male greškice kod srcadi , nisu ispali simetrični pošto nisam imala puno vremena nekih 15 minuta .Ove  pink ljuspice su ispod gela tako da to mozete zanemariti jer ne spada u ovu manikuru :).



Da li vam se sviđa ova manikura ? Da li ste ikad koristili akrilne boje ?

Broj komentara: 6:

  1. meni se ovo pravo sviđa i rado bih sebi uradila ovako nešto ali moram se još malo družiti s tobom pa da mi objasniš ovih caka :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikad nisam znala tako detaljisati na noktima, svaka ti cast :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako slatko.

    http://geekly-chic-love.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši